واگویه ها

دست نوشته های من

واگویه ها

دست نوشته های من

واگویه ها

از بس که من تمام شدم «تو» بیا ببین گاهى دلم براى «خودم» تنگ مى شود ..............
قاسم جوادزاده مقتدر هستم ، متولد و ساکن رشت ....دانشجوی دکترای فراورده های چندسازه صنایع چوب وکاغذ دانشگاه تهران ...شاغل دولتی و مدرس دوره های مختلف صنعتی و .... بیش از 18 سال سابقه اجرایی ومطالعاتی و آموزشی و.... دارای دو کتاب تالیفی و 8 مقاله مختلف ISI , ISC و...
واگویه ها دست نوشته های گاه وبیگاه من است که حاصل ترواشهای ذهنی و لحظاتی است که قلم یارای نوشتن دارد.....آن زمانهایی که زمان صفر است و زبان از گفتن تهی میماند....
ایمیل :
javadzadeh.m.1382@gmail.com
javadzadeh@ut.ac.ir

گفته یکی از بزرگان...اما خیلی تاثیرگذار

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

سمیناری دعوت شدم که جلو در ورودی، به هر یک از مدعوین بادکنکی می دادند! سخنران بعد خوشامدگویی از حاضرین که ۵۰نفر بودند ، تقاضا کرد با ماژیک اسم خود را روی بادکنک نوشته و آن را در اطاقی که سمت راست سالن بود بگذارند و خود در سمت چپ جمع شوند. سپس از آنها خواست ظرف ۵ دقیقه به اطاق بادکنکها رفته و بادکنک نام خود رابیاورند. من به همراه سایرین دیوانه وار، به جستجو پرداختیم ؛ همدیگر را هل می دادیم و زمین می خوردیم و هرج و مرجی به راه افتاده بود تماشایی... مهلت ۵ دقیقه با ۵ دقیقه اضافی به پایان رسید ، اما هیچکس نتوانست بادکنک خود را بیابد. این بار سخنران ، همگان را به آرامش دعوت و پیشنهاد کرد که هرکس بادکنکی رابردارد و آن را به صاحبش بدهد! بدین ترتیب کمتر از ۵ دقیقه همه به بادکنک خود دست یافتند. سخنران ادامه داد: این اتفاقی است که هر روز در زندگی ما می افتد ؛ دیوانه وار در جستجوی سعادت خویش به این سو و آن سو چنگ می اندازیم و نمی دانیم: ***سعادت ما در گرو سعادت و مسرت دیگران است*** با یک دست سعادت آنها را بدهید و سعادت خود را از دست دیگر بگیرید... و آیا هدف از خلقت انسان، چیزی جز این بوده است؟؟؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵
جوادزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی