واگویه ها

دست نوشته های من

واگویه ها

دست نوشته های من

واگویه ها

از بس که من تمام شدم «تو» بیا ببین گاهى دلم براى «خودم» تنگ مى شود ..............
قاسم جوادزاده مقتدر هستم ، متولد و ساکن رشت ....دانشجوی دکترای فراورده های چندسازه صنایع چوب وکاغذ دانشگاه تهران ...شاغل دولتی و مدرس دوره های مختلف صنعتی و .... بیش از 18 سال سابقه اجرایی ومطالعاتی و آموزشی و.... دارای دو کتاب تالیفی و 8 مقاله مختلف ISI , ISC و...
واگویه ها دست نوشته های گاه وبیگاه من است که حاصل ترواشهای ذهنی و لحظاتی است که قلم یارای نوشتن دارد.....آن زمانهایی که زمان صفر است و زبان از گفتن تهی میماند....
ایمیل :
javadzadeh.m.1382@gmail.com
javadzadeh@ut.ac.ir

ستاره های واقعی ایران زمین

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ق.ظ

اینها ستاره های واقعی ایران زمین هستند ...نه کسانی که ....برجها ساختند و...!!! ....کاش کمی بر مظلومیت این ستاره ها شریک بودیم و فقط با "عکس " این عزیزان در سر کوچه و اتاقهای مان همراه نمی شدیم و برعکس آنها رفتار نمی کردیم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۵
جوادزاده

نظرات  (۱)

۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۲ هادی لطفی پیربستی
عکس شهیدان را می بینیم
برعکس آن رفتارمی کنیم
پاسخ:
باسلام
درواقع همینطوراست...... از بزرگواری شهدا و مظلومیت آنها میگذریم....
عکس آنها را برای نمایش در آرشیو ارائه میدهیم...
و برعکس آنها رفتار میکنیم....
مانند خیلی از فلسفه های دیگر در ماه رمضان .... و محرم که به هیچیک از اصول ارزشی این دوماه عمل نمی کنیم.....
اینها همه از ضعفهای ارزشی ماست.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی